ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Εδώ θα βρείτε συχνές ρωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας και τις διαδικασίες των αγορών από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. 

Πως μπορώ να κάνω την παραγγελία μου;

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΜΕΣΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ:

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

Προσθέστε το/τα προϊόν/ντα της αρεσκείας σας στο καλάθι αγορών και ακολουθήστε τα βήματα της παραγγελίας.

ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΚΛΗΣΗΣ 

Καλέστε μας στο 6980883330 με μια απλή κλήση και δώστε μας την παραγγελία σας άμεσα και χωρίς ταλαιπωρία. 

ΜΕΣΩ ΔΩΡΕΑΝ ΚΛΗΣΗΣ VIBER

Εναλλακτικά μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας καλώντας μέσω viber εντελώς δωρεάν στο 6980883330.

ΜΕΣΩ ΤΗΣ ONLINE ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ «CHAT»

Συνομιλήστε μαζί μας και εάν επιθυμείτε πραγματοποιήστε την παραγγελία σας μέσα από το παράθυρο του «online» διαλόγου που θα βρείτε στο κάτω δεξιό μέρος της αρχικής σελίδας.

ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

Στείλτε μας email στο xciteshop@hotmail.com με το όνομα και το τηλέφωνό σας ή μήνυμα στο 6980883330 και εμείς θα σας καλέσουμε το ταχύτερο δυνατό.

 

Καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου, από τις 09:00 έως τις 17:00, το προσωπικό μας βρίσκεται στη διάθεσή σας άμεσα και αποτελεσματικά προσφέροντας τις καλύτερες υπηρεσίες.

Ευχαριστούμε για την επιλογή σας στο κατάστημα xciteshop.gr, μέλος του ομίλου Xcite.

Βρήκα το προϊόν που θέλω αλλά δεν έχει το νούμερο μου. Τι μπορώ να κάνω?

Εάν για το προϊόν που σας ενδιαφέρει δεν υπάρχει το κατάλληλο για εσάς νούμερο, τότε επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς με την σειρά μας θα μιλήσουμε με την εταιρία παραγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος για την περίπτωση αποστολής του επιθυμητού μεγέθους, εάν αυτό είναι διαθέσιμο. Εναλλακτικά θα σας προτείνουμε παρόμοια προϊόντα από την τεράστια συλλογή μας η οποία ανανεώνεται καθημερινά.

Πόσες μέρες θα κάνει να φτάσει η παραγγελία στην πόρτα μου;

Οι παραγγελίες που θα γίνονται έως τις 11:00 καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής θα αποστέλλονται στην συνεργαζόμενη εταιρία courier αυθημερόν και η παράδοση σε εσάς θα γίνεται μέσα σε 7-10 εργάσιμες ημέρες.

Που μπορώ να παραλάβω την παραγγελία αν δεν ήμουν σπίτι κατά την παράδοση;

Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορέσετε να παραλάβετε την αποστολή σας, τότε σε συνεννόηση με την εταιρία courier, μπορείτε να επιλέξετε εάν θα το παραλάβετε στον τον χώρο σας σε μία δεύτερη επίσκεψη ή απευθείας από το κατάστημα που εκείνοι θα σας υποδείξουν.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ακύρωση της παραγγελίας σας δύναται να γίνει:

1.2.1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία.

Πριν υποβάλλετε την παραγγελία σας, έχετε τη δυνατότητα τεχνικά να κάνετε πίσω «επιστροφή στο καλάθι» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας που δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».

1.2.2. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά πριν την παραλαβή των προϊόντων.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση xciteshop@hotmail.com

1.2.3. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας.

Τυχόν άρνησή σας να παραλάβετε τα προϊόντα σας κατά την παράδοση από την επιχείρηση μεταφοράς, ισοδυναμεί με το δικαίωμα υπαναχώρησης σας.
Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης σας, το xciteshop.gr καταγράφει το γεγονός σε ειδικό αρχείο.
Στην περίπτωση δεύτερης παραγγελίας, μετά από προηγούμενη άρνηση παραλαβής από τον ίδιο πελάτη, το xciteshop.gr θα επικοινωνήσει με τον πελάτη, για να επιβεβαιώσει την νέα παραγγελία.
Στην περίπτωση που αρνηθεί και δεύτερη φορά να παραλάβει την παραγγελία του, ο ίδιος πελάτης, τότε οποιαδήποτε επόμενη παραγγελία του πληρώνεται με τραπεζική κατάθεση.

1.2.4. Μετά την παραλαβή της παραγγελίας, λόγω λάθους, λόγω ελαττωματικών προϊόντων, λόγω απώλειας.

Μετά την παραλαβή ακυρώνεται η παραγγελία σας, σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν (που δεν περιλαμβάνεται στην τελική φόρμα παραγγελίας) ή δεν παραλάβετε κάποιο προϊόν ποτέ λόγω απώλειας.

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Επιστροφή Προϊόντων.

Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σας μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς.
Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας, πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων.
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύεται από όλα τα σχετικά έγγραφα και την απόδειξη αγοράς.
Όλα τα προϊόντα, που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν αλλιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο και να διαθέτουν το ειδικό καρτελάκι της σήμανσής τους, σε διαφορετική περίπτωση οι επιστροφές ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.

Ρούχα και Αξεσουάρ.
Όλα τα ρούχα και αξεσουάρ που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν πλυθεί με οποιοδήποτε τρόπο.

Παπούτσια.
Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια όπως το χαλί, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε.
Τα παπούτσια θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους, άθικτη συσκευασία, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.
Παπούτσια τα οποία επιστρέφονται χωρίς κουτί ή σε κατεστραμμένο κουτί και με σημαδεμένες σόλες ΔΕΝ θα γίνουν αποδεκτά και θα επιστραφούν πίσω στον καταναλωτή.

Εσώρουχα.
Στα εσώρουχα και μαγιό, καθαρά για λόγους υγιεινής, ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ για αυτό παρακαλούμε επιλέξετε με προσοχή το σωστό νούμερο που επιθυμείτε με βάση αυτό που φοράτε συνήθως.

Το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το xciteshop.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μεγεθος, κ.λ.π.), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα μεταφορικά έξοδα και τα έξοδα αντικαταβολής επιβαρύνουν εσάς.
Δηλαδή, αφαιρούνται από το αρχικό συνολικό ποσό της αγοράς σας:
α) το σύνολο των μεταφορικών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς και το κόστος αντικαταβολής, εφόσον η πληρωμή εχει γίνει ΜΕ αντικαταβολή,
ή,
β) το σύνολο των μεταφορικών εξόδων της συναλλαγής μας και το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς, εφόσον η πληρωμή εχει γίνει ΧΩΡΙΣ αντικαταβολή.
Τα υπόλοιπα χρήματα, από το αρχικό συνολικό ποσό της αγοράς, σας επιστρέφονται σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση επιστροφής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.
Στην περίπτωση που το προς επιστροφή προϊόν,
α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,
β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,
γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,
επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, ΕΚΤΟΣ των εσωρούχων και μαγιό, στα οποία για λόγους υγιεινής ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας και να ζητήσετε την αντικατάστασή του.
Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας και άρα δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου ΙΙ. Γ. 4. της παρούσας.

Ως αλλαγή προϊόντος, εννοούμε την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλη παραλλαγή (μέγεθος, χρώμα, κ.λ.π.), του ίδιου κωδικού προϊόντος.
Οι αλλαγές προϊόντων, γίνονται μόνο εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες παραλλαγές των προϊόντων.
Δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές προϊόντων, με παραβιασμένη συσκευασία, ή χρησιμοποιημένων, ή γενικά με αλλοιωμένη την αρχική τους κατάσταση.
Δεν δεχόμαστε αλλαγές εσωρούχων και μαγιό, σε καμία περίπτωση, για λόγους υγιεινής.
Δεν παρέχουμε σέρβις, μεταποιήση, ή μετατροπή προϊόντων.

Εφόσον δίνεται, για την παραγγελία σας, η δυνατότητα της πρώτης δωρεάν αλλαγής, η πρώτη αλλαγή, δεν επιβαρύνεται με έξοδα μεταφορικών, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Εάν χρειαστεί να κάνετε δεύτερη αλλαγή τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

(1) Για να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το δέμα αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς το xciteshop.gr, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.
(2) Στη συνέχεια τοποθετείστε το είδος στη συσκευασία του με το barcode (εάν έχει) και το καρτελάκι του, την απόδειξη της παραγγελίας και συμπληρώστε το έντυπο που θα βρείτε μέσα στη σακούλα για να αναφέρετε τι αλλαγή θέλετε να κάνετε (π.χ. αλλαγή σε νούμερο. σε χρώμα ή αν θέλετε επιστροφή χρημάτων) και παραδώσετε το δέμα στην ταχυμεταφορική (courier).
(3) Μόλις παραλάβουμε το δέμα, πραγματοποιείται έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων που θέλετε να αλλάξετε. Εφόσον το προϊόν/ντα είναι διαθέσιμα, θα κάνουμε την αλλαγή και θα σας το επιστρέψουμε.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να συζητήσουμε μαζί την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση αλλαγής αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, αυτά δεν ανταλλάσσονται με διαφορετικά προϊόντα ή χρηματικό ποσό, αλλά αντικαθιστούνται.
Μπορεί να συμφωνηθεί η αντικατάσταση προϊόντος με κάποιο άλλο, διαφορετικό προϊόν, μετά από συνεννόηση των δύο μερών και μόνο εφόσον η επιχείρηση μας διατείθεται να αντικαταστήσει το προϊόν.
Στην περίπτωση που η αλλαγή γίνεται, κατόπιν συμφωνίας, με ακριβότερο προϊόν, πληρώνετε την διαφορά και το νέο κόστος αντικαταβολής. Φυσικά μπορείτε να αποφύγετε την αντικαταβολή με κατάθεση της διαφοράς στην τράπεζα.
Σε περίπτωση αλλαγής λόγω λάθους εκτίμησης σας (χρώμα, μεγεθος, κ.λ.π.), τα προϊόντα δεν ανταλλάσσονται με χρηματικό ποσό και τα νέα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εσάς.

Σε περίπτωση αλλαγής, αποδεδειγμένα ελαττωματικών προϊόντων, τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν εμάς.
Στην περίπτωση που το προς αλλαγή προϊόν,
α) δεν αποδειχτεί ελαττωματικό,
β) διαπιστωθεί ότι έχει χρησιμοποιηθεί,
γ) έχει καταστραφεί η συσκευασία του,
επιστρέφεται στον αγοραστή με μεταφορικά έξοδα που επιβαρύνουν τον ίδιο.

Κάθε παραγγελία συνοδεύεται από φόρμα αλλαγής προϊόντων.
Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στη συσκευασία τους σε άθικτη κατάσταση και θα πρέπει να συνοδεύονται:
α) Από το παραστατικό αγοράς.
β) Από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής, συμπληρωμένη.
Οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, δεν συνοδεύεται από την αντίστοιχη φόρμα αλλαγής ή επιστροφής και το παραστατικό αγοράς, δεν θα γίνεται δεκτή.

Ρητά συμφωνείται ότι:
Η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε.
Η Επιχείρηση μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, αλλιώσεις, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς.

Για οποιαδήποτε αλλαγή ή επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με εμάς, στο xciteshop@hotmail.com.

Η παραγγελία μου ήρθε αλλά δεν είναι το νούμερο ή το χρώμα που παρήγγειλα. Τι να κάνω;

Μετά την παραλαβή ακυρώνεται η παραγγελία σας, σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, λάθος προϊόν (που δεν περιλαμβάνεται στην τελική φόρμα παραγγελίας), προϊόν που έχει λάθος ιδιότητα από αυτή που αναγράφεται στη φόρμα παραγγελίας και στην απόδειξη αγοράς ή δεν παραλάβετε κάποιο προϊόν ποτέ λόγω απώλειας. Κατόπιν τούτου θα πρέπει να μας επιστρέψετε πίσω το προϊόν που έχει λάθος χαρακτηριστικά από αυτά της παραγγελίας και εν συνεχεία μετά την παραλαβή του προϊόντος θα σας αποστείλλουμε το σωστό (οι χρεώσεις αποστολής και παραλαβής επιβαρύνουν εμάς).

Έχω παράπονα από τις υπηρεσίες. Που μπορώ να απευθυνθώ;

Για οποιαδήποτε παράπονο, σχόλιο ή παρατήρηση παρακαλούμε επισκεφθείτε την ενότητα επικοινωνίας με την εταιρία μας.